RETUR / SCHIMB

RETUR
  • Verificați produsele la livrare. Dacă observați defecte rezultate în urma transportului (ex. lumânare deteriorată, cutie de lemn deteriorată), cereți curierului deschidă un proces verbal de constatare, nu  poate refuza, pentru are această obligație, conform legii. 
  • rugăm ne contactați în scris în maxim 24 de ore, și ne returnați produsul deteriorat însoțit de procesul-verbal de constatare. 
  • Returnarea și schimbul acestor produse deteriorate în timpul transportului este gratuit.
  •  Dacă observați un defect de fabricație vă rugăm să ne contactați în scris în maxim 24 de ore de la primirea coletului. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în calcul.
  • Puteți returna sau schimba orice produs cumpărat de la noi, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care coletul a ajuns la dumneavoastră.

ATENȚIE* NU vor fi acceptate la retur produsele:

  • care au fost personalizate conform cerințelor clientului (vezi trusou, lumânări, cutii din lemn, body)
  • care nu mai au eticheta atașată
  • care au fost purtate, deteriorate, spălate, murdare
  • care din motive de igienă intimă au fost scoase din ambalajul original (ex: rochițe, compleuri băieți, prosop, șosete)

Procesul de retur sau schimb se face doar prin completarea formularului de retur/schimb

  • procesul de retur / schimb NU se realizează telefonic sau prin mesaj text (sms)
  • costul transportului de retur este suportat de către client  ( valabil pentru persoanele fizice, conform legii )

Produsele se  returnează  în ambalajul lor original însoțite de copia sau originalul facturii / comenzii.

Produsele  se trimit  împreună cu toate etichetele și accesoriile aferente, intacte în exact aceeași stare în care  au fost recepționate (eticheta să nu fie ruptă, să nu fie purtate, murdare, deteriorate, sau lipsesc anumite elemente din cele enumerate.)

Produsele personalizate nu se returnează.
Daca ținuta este returnată/refuzată, factura inițială se stornează și se vor factura produsele personalizate, inclusiv serviciul de personalizare; vor fi considerate produse și servicii extra.

Produsele returnate/stornate/refacturate nu vor mai beneficia de discountul (reducerea) comercial, indiferent că este valoare fixă sau procentuală.

SCHIMB / ÎNLOCUIRE PRODUS

Înainte de a comanda, asigurați ați consultat tabelul / ghidul de măsuri.

Dacă totuși constatați măsura aleasă nu e cea potrivită bebelușului ( nu îi mai vin ) puteți cere înlocuirea produsului, prin completarea formularului de retur / schimb, în termen de 14 zile de la data primirii coletului.

Produsele ce se pot schimba / înlocui sunt cele care NU au fost personalizate la cererea clientului – rochițele, costumasele de băieți și pantofiorii.

Procesul de retur sau schimb se face doar prin completarea formularului de RETUR/SCHIMB

  • procesul de retur / schimb NU se realizează telefonic sau prin mesaj text (sms)
  • costul transportului de retur este suportat de către client  ( valabil pentru persoanele fizice, conform legii )

Important: Nu acceptăm primirea coletelor trimise cu ramburs, ele vor fi refuzate.

Produsele se returnează în ambalajul lor original însoțite de copia sau originalul facturii / comenzii.

Produsele  se trimit  împreună cu toate etichetele și accesoriile aferente, intacte în exact aceeași stare în care  au fost recepționate (eticheta să nu fie ruptă, să nu fie purtate, murdare, deteriorate, sau lipsesc anumite elemente din cele enumerate.)

Perioada de rambursare a banilor poate dura până la 14 zile lucrătoare din momentul în care produsele au ajuns înapoi la noi. După ce am inspectat condiția produselor vă vom notifica printr-un mail dacă îndepliniți termenii pentru rambursare.

  • dacă plata comenzii a fost realizata cu cardul, veți primi rambursul în același cont din care ați efectuat plata.
  • dacă plata comenzii a fost realizată prin numerar (ramburs la curier), este obligatoriu să ne furnizați un cont bancar (IBAN)